نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

برگزاری اولین دوره مسابقات میکرو‌بسکتبال در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۳۳۹۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
برگزاری اولین دوره مسابقات میکرو‌بسکتبال در خراسان رضوی
رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون برای اولین‌بار در تاریخ بسکتبال کشور لیگ میکروبسکتبال را با حضور ۱۲ تیم در استان برگزار می‌کنیم.

مجید، ولی‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره فعالیت‌های این هیئت در شش ماه دوم سال اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری در ۴ رده مینی، نونهالان، نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگ‌سالان لیگ استانی برگزار شد که تیم‌ها را برای لیگ کشوری آماده می‌کند. ضمن اینکه در مسابقات کشوری برای اولین‌بار در تاریخ بسکتبال خراسان تمام تیم‌های خراسانی بر سکو‌ها ایستادند.
وی از برگزاری اولین دوره لیگ میکروبسکتبال خبر داد و افزود: در شش ماه‌ دوم سال نیز مسابقات کشوری آغاز می‌شود. از ابتدا که هیئت بسکتبال را تحویل گرفتیم، طی برنامه‌ای چهار‌ساله بنا بر افزایش کمی تیم‌ها بود، اما بعد از آن تصمیم افزایش کیفیت تیم‌ها اتخاذ شد. هم‌اکنون برای اولین‌بار در تاریخ بسکتبال کشور لیگ میکروبسکتبال را با حضور ۱۲ تیم در استان برگزار می‌کنیم. ضمن اینکه مسابقات شوت را جمعه هر هفته در استان برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی در ادامه گفت: در پی لیگ میکرو‌بسکتبال تمرکز هیئت بسکتبال استان بر مینی و نونهالان است و در سال جاری لیگ نوجوانان و جوانان را برگزار نخواهیم کرد و در‌صدد تقویت لیگ بزرگ‌سالان هستیم.
ولی‌پور درباره ملی‌پوشان خراسانی اظهار کرد: ملی‌پوشان ما به‌علت مصدومیت نتوانستند در این دوره از مسابقات شرکت کنند، اما هم‌اکنون در باشگاه‌های مختلف تمرین می‌کنند. امید است بسکتبالیت‌های ما سهم زیادی در تیم ملی داشته باشند. ضمن اینکه در رده‌های مختلف سنی ملی‌پوشان شرایط مطلوبی دارند.

وی درباره برگزاری مسابقات شهدای سلامت گفت: شهردار مشهد از بسکتبالیست‌های دیرینه است و لطف عبدالله ارجائی همواره شامل حال بسکتبال استان شده است و لیگ میکروبسکتبال استان با همکاری شهرداری مشهد برگزار می‌شود. علاوه بر مسابقات شهدای سلامت برای برگزاری مسابقات همراهی مطلوبی داشته‌اند.
ولی‌پور از ایجاد هیئت‌های بسکتبال در سراسر استان به‌جز دو یا سه شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بسکتبال خراسان طی چند سال اخیر در استان مطلوب ظاهر شده و حاشیه نداشته است و همواره در‌خصوص برگزاری لیگ، ملی‌پوش و کسب مقام و... عملکرد خوبی داشته است. امید است این مسیر با حمایت‌های بیشتر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->